6 moduri de a vă îmbunătăți aprecierea | Partea a II – a

2. Exprima recunoștință

Permite sărbătoarea pentru prezent prin a fi recunoscător pentru ceva sau pentru cineva. Recunoștința necesită apreciere.

Discursul și complimentele pozitive sunt modalități excelente de a arăta recunoștință. Gândește-te la toate relațiile din viața ta; profesorii, familia, partenerul, prietenii, colegii. Toți dorim apreciere. Faceți efortul de a aprecia ceea ce au făcut alții pentru voi și arătați-le cât de recunoscător sunteți pentru asta.

Scrieți o scrisoare celui mai bun prieten, duceți-vă mama pentru o excursie de o zi, faceți un apel telefonic, lăsați o notă colegului sau angajatului, trimiteți câteva flori partenerului sau pur și simplu vorbiți cu acea persoană specială într-un mod frumos și neașteptat . Acestea sunt exemple excelente despre cum să arătăm apreciere.

3. Trăiește în clipa asta

Fii în prezent și vezi lucrurile așa cum sunt cu adevărat.

Puteți practica mindfulness fiind conștient de sentimente și gânduri, creând spațiu pentru a fi prezent în tot ceea ce gândiți, spuneți și faceți. Exerciții de respirație, practică de yoga, reflecție liniștită, mâncare atentă, scris într-un jurnal de meditație, găsiți timpul să vă întrerupeți!

Odată ce vă curățați mintea de toate percepțiile greșite, emoțiile negative și atașamentele, puteți vedea lucrurile și oamenii așa cum sunt cu adevărat, fără judecată sau așteptări. Și acest lucru îl puteți realiza prin intermediul meditației.

4. Practicați meditația

Meditația concentrează mintea la un moment dat pentru o perioadă lungă de timp într-un mod relaxant.

Una dintre primele practici pe care trebuie să le realizăm este cultivarea calmului. Pentru a scoate mintea dintr-o stare dispersată și obișnuită, alegem un anumit obiect / gând și ne concentrăm continuu mintea asupra acelui obiect / gând. Cu această practică, fixăm atenția la un moment dat și obținem liniște mentală.

Meditația ne ajută să blocăm emoțiile toxice precum invidia, mândria, resentimentul, regretul, depresia, furia, precum și cultivarea sentimentelor de pace și bunătate iubitoare din interior, prin urmare, putem aprecia viața fără toate atașamentele minții ego-ului.