6 moduri de a vă îmbunătăți aprecierea

În articolele precedente, am vorbit despre a oferi fără așteptări și modul în care mintea ego-ului depinde de rezultatul acțiunilor noastre pentru a ne simți fericiți. Astăzi aș dori să împărtășesc modul în care practicile noastre zilnice sporesc capacitatea de a aprecia ceea ce avem deja.

Să începem cu începutul…

Cele mai simple lucruri pot deveni cadourile tale mai mari.

De ce depune atât de mult efort pentru a te concentra pe interior decât pe extern?

De cele mai multe ori rulăm pe un modul cu pilot automat, de fapt, 90% din timp nu suntem conștienți de gândurile noastre. Judecăm totul, ne răsturnăm, ne ținem ocupați de locuri pe care trebuie să le parcurgem și suntem preocupați de timp.

Este dificil să ne întoarcem la realitatea noastră interioară atunci când suntem atât de ocupați la exterior, când suntem obsedați de probleme, în loc să ne concentrăm pe soluții.

Iată 6 practici zilnice care vă ajută să vă concentrați asupra a ceea ce contează cu adevărat și să vă stimuleze aprecierea:

1. Apreciază viața în sine

Aprecierea înseamnă a recunoaște sau a înțelege că ceva sau cineva este valoros.

Observați evenimentele pozitive de viață care vă au loc în fiecare moment, cum ar fi organele care funcționează corect, fără a fi nevoie să vă controlați digestia, miracolul gândirii, libertatea voastră, capacitatea de a alege între pozitiv și negativ, miracolul naturii, pentru instanță.

La trezire, reflectă asupra a tot ceea ce ai acum, începând cu simțurile tale, corpul tău funcționând în armonie perfectă, inteligența ta, starea de conștiință, orice nivel de pace pe care îl poți avea, relațiile tale, munca ta. Înainte de a te culca, gândește-te la faptele bune ale zilei, la ce activități ai participat, cu care ai împărtășit informații, ce ai făcut pentru familia ta, ce ai făcut pentru a-ți îmbunătăți sănătatea.