Antica practică a meditației

Meditația este una dintre cele mai vechi practici pe care omenirea le-a făcut de la creație; provine din căutarea umană a entității, motivul creației și scopul existenței. Meditația are a ajutat omenirea să descopere înțelepciunea din Univers și să ne descopere pe noi înșine.

Meditația este și va rămâne ca un avantaj al minții umane și singura limită la extremismul minții.

Stresul evoluează atunci când te gândești la trecut printr-o amintire sau sentimente dureroase care s-au încheiat sau nu mai există sau când te gândești la un eveniment care nu s-a întâmplat încă așteptând ceea ce îți dorești în viitor. Între timp, ignoră momentul prezent și ce conține.

Număr nelimitat de beneficii

Interesul global pentru meditație este în creștere din cauza impactului pozitiv asupra sănătății umane și a păcii mondiale. Există un număr nelimitat de beneficii din practica meditației. În fiecare zi, cercetătorii își dau seama de un nou beneficiu și de aplicarea meditației. Institutul Național pentru Sănătate Complementară și Integrativă a Institutului American de Sănătate a inclus o serie de beneficii asupra importanței meditației și a celor mai importante rezultate pentru organismul uman.

1. Reduceți șansele de a dezvolta cancer, reduceți simptomele oboselii, stresului și modificărilor de dispoziție;

2. Reduce tensiunea arterială ridicată;

3. Ajutor pentru a sprijini sănătatea femeilor;

4. Reduce expunerea la stres și anxietate;

5. Reduce simptomele sindromului de colon iritabil;

6. Ajutor la reducerea obiceiului de fumat;

7. Ajută la reducerea severității hiperactivității și a tulburărilor de comportament;

8. Este un mod sigur de a contribui la o viață sănătoasă.

Tehnica meditației

Meditația ajută la concentrarea minții numai asupra momentului prezent. Ajută la lăsarea trecutului, deoarece nu îl putem schimba, și totuși putem învăța din ceea ce s-a întâmplat în trecut. De asemenea, ajută la lăsarea viitorului deoparte, deoarece îngrijorarea și gândirea despre aceasta nu vor grăbi lucrurile. Prin urmare, importanța prezenței face ca mintea să existe aici și acum prin meditație.

Meditația nu trebuie pregătită în avans și nici nu necesită setări speciale. Ai nevoie doar de un loc liniștit și o postură confortabilă pentru a sta și a respira ușor, cu ochii închiși pașnic. Aceasta este una dintre diferitele tehnici de meditație care este respirația. Puteți exercita această tehnică zilnic timp de cinci minute înainte de culcare și aceasta va avea un impact pozitiv asupra stării de bine fizice și psihologice; de asemenea, va da un sentiment de pace și liniște.