Cum avem grija de sanatatea mintala – II

Amintiti-va problemele de ingrijire de sine

Dezvoltarea unui regim de auto-ingrijire este o modalitate usoara de a te cunoaste. Fie ca va place sa va rasfatati cu produse cosmetice sau carti, filme sau mancare, trebuie sa aveti un ritual de auto-ingrijire care este doar pentru dvs.

Poti sa-ti iei timp pentru a te concentra asupra gandurilor si dorintelor tale sau chiar sa folosesti timpul pentru a te relaxa. In orice caz, acest lucru va poate relaxa mintea si elibera hormonii fericiti din fluxul sanguin.

Incearca sa dezvolti o rutina de dimineata

Care este primul lucru pe care il faci in fiecare dimineata? Va apucati telefonul sau sariti din pat? Daca intentionati sa incepeti bine zilele, atunci puteti dezvolta o rutina simpla de dimineata. Incepeti ziua pregatind patul si luand o ceasca de cafea sau ceai. Sau puteti incerca chiar sa faceti ceva distractiv, cum ar fi trucuri minte bune . Acest lucru va va spori abilitatile cognitive de atentie si logica care va pot fi de folos in ultimii ani.

Fii social la soare si ploaie

Relatiile din viata ta sunt firele care te tin impreuna. De la parinti la frati, copii, pana la altii semnificativi, fiecare legatura biologica sau de rudenie ajuta un individ sa isi gaseasca locul pe planeta. Petrecerea timpului cu cei dragi in apropierea lor este esentiala pentru reglarea emotiilor si a energiei pozitive din corp.

Daca aveti relatii instrainate pe care ati dori sa le stabiliti, atunci perioada COVID-19 este cel mai bun moment pentru a va scapa mintea de aceasta povara inutila; viata este prea scurta; sa nu uiti asta!