Cum exercitiile fizice iti pot antrena creierul sa fie mai pozitiv - I

Cum exercitiile fizice iti pot antrena creierul sa fie mai pozitiv – I

Exercitiile fizice regulate sunt una dintre cele mai bune modalitati de a preveni si gestiona o serie de conditii de sanatate fizica, cum ar fi hipertensiunea arteriala, bolile de inima, obezitatea si diabetul. Cu toate acestea, nu numai ca este eficient din punct de vedere fizic, dar poate si sa te stimuleze, antrenandu-te sa gandesti mai pozitiv pe masura ce iti ridica spiritul, iti imbunatateste starea de spirit si te ajuta sa te simti mai bine in propria ta piele. De fiecare data cand faceti miscare, corpul dvs. va suprima anxietatea si hormonii care induc stresul, eliberand in acelasi timp hormoni care va imbunatatesc sentimentul de fericire si bunastare.

Acest lucru face ca exercitiile fizice regulate sa fie un instrument eficient impotriva depresiei si anxietatii si o modalitate excelenta de a obtine o perspectiva mai pozitiva asupra vietii.

Efectul exercitiului asupra starii tale de spirit
Studii recente au descoperit o legatura clara intre activitatea fizica si starea de spirit, constatand ca exercitiile fizice au un impact imens asupra depresiei. Studiul a constatat ca persoanele care fac miscare tind sa aiba mai putine zile de sanatate mintala slaba comparativ cu cele care nu erau active fizic.

Persoanele care fac miscare timp de aproximativ 30 – 60 de minute au vazut cel mai bun rezultat. Pe de alta parte, poate fi, de asemenea, exagerat, deoarece persoanele care au facut exercitii fizice timp de peste trei ore pe zi au raportat, de fapt, o stare de sanatate mintala mai slaba in comparatie cu persoanele care nu au facut exercitii fizice deloc.