Cum ne imbunatatim sanatatea mintala - III

Cum ne imbunatatim sanatatea mintala – III

Pastrarea unui jurnal este o modalitate excelenta de a va urmari angajamentul fata de dvs., asigurandu-va ca va faceti o prioritate si va dedicati o parte a zilei dvs. pentru a va imbunatati sanatatea mintala. Dupa cum se stie in mod obisnuit, un nou obicei necesita timp pentru a se dezvolta. Daca acest lucru creeaza dificultati, incercati sa va alaturati Fundatiei Initiativei Mondiale a Pacii – 42 de zile de program gratuit de auto-dezvoltare online. Va poate ajuta sa va stabiliti si sa cultivati obiceiul de a va ingriji sanatatea mintala prin intrarile zilnice trimise in jurnalul dvs. Peace. Alaturarea la acest program m-a ajutat cand eram candva Rebel al Pacii, invatand cum sa-mi fac timp pentru bunastarea mea mentala prin aderarea la programul zilnic de meditatie ghidat de aceasta organizatie.

Creati un plan de dieta si exercitii fizice si respectati-le. Pentru mine, aceasta a fost o modalitate excelenta de a ma simti bine cu mine, fara sa imi neglijez sanatatea fizica generala. Ei spun „tu esti ceea ce mananci”. Mi-am luat timp mai tarziu in 2019 pentru a-mi schimba dieta si m-am alaturat unei sali de sport in acelasi an, lucru pe care l-am ales si am decis sa ma tin de el. Aceasta decizie a imbunatatit modul in care simt si gandesc despre mine. Daca simti ca ti-ai neglijat bunastarea fizica si nu faci nimic pentru a schimba sau imbunatati, acest lucru va declansa ganduri negative in interiorul tau si doar tu poti face aceasta schimbare alegand sa te angajezi sa te imbunatatesti. In cele din urma, acest lucru te va face sa te simti bine cu tine insuti si sa declansezi mai multa pozitivitate in interiorul tau.