Blog personal - Mihai Grigorescu | Doua initiative care ne pot aduce mai aproape de identificarea serviciilor de curatenie mult dorite
15458
post-template-default,single,single-post,postid-15458,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
firme de curatenie cu experienta

Doua initiative care ne pot aduce mai aproape de identificarea serviciilor de curatenie mult dorite

Temperaturile de afara ne aduc aminte tot mai adesea faptul ca iarna se apropie cu pasi repezi, in aceeasi nota cu Sarbatorile de sezon care isi vor face remarcata apropierea cat de curand. Asa cum bine stiti, intervalul de timp premergator Craciunului si Revelionului este destinat ingrijirii spatiului personal, astfel incat la momentul potrivit intreg decorul sa fie unul imaculat, proaspat, gata sa gazduiasca numerosi invitati. Rude apropiate, prieteni vechi, cunostinte noi sau tovarasi de munca – indiferent de statutul persoanelor care aleg sa ne fie alaturi in cele mai frumoase ipostaze ale anotimpului alb, acestia trebuie sa fie primiti intr-un cadru organizat, spatios, curat si ornamentat tematic.

Si totusi, curatenia generala facuta ca la „carte” implica suficient de mult timp, astfel incat sa devina un lux pe care nu si-l pot permite prea multi oameni. Marea majoritate a persoanelor care se confrunta cu problema timpului liber sau cu o viata profesionala stresanta aleg sa isi lase locuinta pe mainile unei firme de curatenie cu experienta¬†recunoscuta pentru serviciile calitative prestate la domiciliu.

Cum reusim sa identificam echipele de profesionisti care sunt gata sa intervina decisiv in organizarea locuintei noastre in preajma Craciunului? In urmatoarele cateva randuri voi incerca sa va ofer cateva sfaturi de selectie a firmelor respectabile de curatenie, ce nu va vor dezamagi prin eficienta, promptitudine, seriozitate si dedicare.

  1. Urmareste cu atentie canalele lor de promovare

Da, companiile care presteaza servicii de curatenie accesibile vor alege sa isi consolideze strategia de marketing, renuntand la clasica metoda de promovare prin comunicarea verbala, respectiv referinte. In peisajul autohton exista un sentiment acerb de competitivitate, nascut si din multiplicarea firmelor care ofera astfel de servicii. Asadar, fiecare dintre acestea va dori sa se evidentieze printr-un anumit artificiu.

Poate participarea la un targ cu titlu de prezentare a serviciilor din diverse domenii de activitate, poate distribuirea mostrelor ce dovedesc compozitia 100% naturala a produselor de curatenie utilizate sau poate prezenta activa in mediul online si pe platformele de social media se vor dovedi idei ingenioase care vor conduce la atragerea si fidelizarea clientilor. Dumneavoastra, ca si public targetat nu aveti altceva de facut decat sa urmariti si sa contractati echipele ce isi dovedesc originalitatea si calitatea, chiar daca la mijloc nu exista inca un contract semnat.

  1. Nu te sfii sa ceri informatii suplimentare

Indiferent de domeniul profesional in care activam, suntem cu totii constienti de faptul ca la suprafata se observa doar detaliile estetice ale afacerii respective, dedesubturile fiind pazite cu sfintenie astfel incat imaginea brandului sau companiei respective sa ramana nepatata. Astfel, alegeti sa consultati portofoliile de clienti pe care le poseda firmele de curatenie aflate pe lista dumnevoastra si, acolo unde este cazul, sa solicitati informatii exacte asupra aspectelor neclare.

Poate nu sunteti sigura de autenticitatea produselor naturale utilizate, poate va indoiti de calitatea echipamentelor de curatenie sau poate aveti un spirit negociator suficient de puternic incat sa puteti influenta grila de preturi deja stabilita. Nu trebuie sa va feriti, ba chiar este recomandat sa purtati discutii ample cu echipa firmei de curatenie pe care doriti sa o contractati, asta nu doar pentru a va asigura aspectul imaculat al locuintei de Craciun, ci pentru a pune bazele unei colaborari de lunga durata.