Blog personal - Mihai Grigorescu | Marketing inteligent de la Ikea
15607
post-template-default,single,single-post,postid-15607,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
ikea

Marketing inteligent de la Ikea

Valul de frig ce a cuprins întreaga Europă în această iarnă a pus stăpânire, poate mai crud decât oriunde, și peste Norvegia. În acest timp, Ikea a lansat o nouă aplicație pentru iPad prin care cei interesați puteau accesa catalogul on-line de produse al companiei. În primele zile de după lansare, foarte puțini au fost cei care au accesat aplicația respectivă. Unde era problema? Deși iarna era în toi, norvegienii au preferat să pună o haină, două, trei în plus și să se bucure de zăpada de afară decât să stea în casă la căldura șemineelor. Ei, când te îmbraci gros de ieșit la zăpadă, e evident că-ți iei și mănuși în mână, nu? Deci, ați prins ideea? Mănuși, iPad… neah!

Astfel, creativii care se ocupă de Ikea au fost nevoiți să găsească o soluție prin care aplicația de iPad să devină populară. O provocare pe care au dus-o la capăt. Au realizat un kit format dintr-un ac, ață de cusut și material conductor, capacitiv, care face navigarea pe iPad floare la ureche chiar și când porți mânuși. Au epuizat 12.000 de kituri ale acestui produs în doar două săptămâni.

Ideea se numește Ikea “BERÖRA”. Mai jos aveți clipul explicativ al agenției care a realizat produsul.