Blog personal - Mihai Grigorescu | Marketing la degetul mic (de la picior)
15604
post-template-default,single,single-post,postid-15604,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
usor

Marketing la degetul mic (de la picior)

Cred că, în marketing, ideile simple reprezintă succesul garantat. Nu-i nevoie de costuri enorme pentru a dezvolta o campanie ci doar de o idee simplă și sclipitoare.

Că americanii joacă în altă ligă atunci când vine vorba despre marketing nu e un secret. Campaniile lor generează un buzz pe măsură de fiecare dată. De exemplu, retailerul american de îmbrăcăminte L.L.Bean a decis ca, pentru a serba 100 de ani de activitate, să-și scoată logo-ul la plimbare pe străzile din S.U.A. Au integrat un automobil într-un pantof gigant (primul logo al companiei) și pe parcursul anului 2012 vor străbate toată țara cu simbolul calității produselor pentru care L.L.Bean sunt cunoscuți de un secol.

Cam care să fie costurile de producție pentru această campanie? Oricum, nu sunt exagerate astfel încât să nu și le permită și o companie românească. Aștept să văd astfel de idei puse în practică și pe la noi.