Meditatia - ajutorul impotriva gandurilor negative

Meditatia – ajutorul impotriva gandurilor negative

Emotiile tulburatoare apar foarte usor. Odata ce apar, ne blocheaza gandirea si ne demotiveaza. Da, uneori viata este grea, dar putem ingreuna mai mult prin modul nostru de a gandi ceea ce creste aceasta suferinta. Durerea, modul negativ de gandire intensifica acele emotii dureroase si devin din ce in ce mai grave si din ce in ce mai grave.

Daca va aflati intr-o situatie dificila, este important sa nu cresteti dificultatea prin modul de gandire negativ. Logic, ingreuneaza lucrurile. Deci, ce sa faci cu aceasta suferinta emotionala? Care sunt antidoturile? Iata cateva sfaturi pentru a ne reduce suferinta emotionala.

1) Lasand drumul emotiilor dureroase prin meditatie

Mindfulness este foarte popular in aceste zile; functioneaza intr-o masura in functie de intensitatea emotiei. Cand apare suferinta, puteti observa emotia. Priveste-l, doar constientizeaza-l ca si cum te-ai uita la televizor. In loc sa avansezi in emotie, stai pe spate si doar urmaresti emotia. Ii observi prezenta, „mm-hmm, vad furie, vad gelozie, vad indoieli, orice ar fi, dar o observ”. Asta inseamna ca nu suprimam. Folosim mindfulness sau constiinta de sine pentru a fi constienti de emotiile care apar in mintea noastra. O emotie precum furia, mai ales la inceput are nevoie rapid de constientizare inainte de a deveni prea puternica. Atunci putem controla si trata cu eficacitate printr-o practica regulata de meditatie; mintea noastra va deveni mai calma si mai putin probabil sa reactioneze cu furia.