Blog personal - Mihai Grigorescu | Optimizarea gresita pentru motoarele de cautare
15712
post-template-default,single,single-post,postid-15712,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
eliminarea penalizarii unui site

Optimizarea gresita pentru motoarele de cautare

Este adevarat ca in goana dupa o pozitionare cat mai buna poti gresi optimizarea pentru motoarele de cautare si iti poti face mai mult rau. De asemenea, web designul poate suferi si el in urma unor modificari facute in graba si fara sa gandesti prea mult, insa cu toate acestea cel mai adesea se forteaza nota in necunostinta de cauza.

Vizitele trebuie sa vina in mod natural din Google, astfel ca articolele postate in exces cu o densitate a cuvintelor cheie foarte mare nu te ajuta deloc. Daca luam exemplu cuvantului cheie “turism” atunci vei intelege mai bine. Sa zicem ca esti pe punctul de a-ti construi un site in care promovezi o agentie de turism sau in care vinzi efectiv vacante. In momentul de fata trebuie sa-ti alegi cateva cuvinte cheie, iar printre acestea trebuie sa se numere si turism, dar de aici si pana la a introduce “turism” in fiecare articol este o diferenta foarte mare. Sunt multe persoane care apeleaza la eliminarea penalizarii unui site tocmai pentru ca nu apeleaza la o densitate corecta a cuvintelor cheie.

De fapt, pe tine nu te intereseaza sa apari in cautari pentru cuvantul “turism”, deoarece foarte putini sunt cei care introduc acest cuvant cheie in caseta de cautare de la Google. Majoritatea dintre ei voi incerca “sejur Grecia”, “Vacanta Italia”, “Partii de Ski in Austria” si asa mai departe. Nu trebuie sa te gandesti ca avand un site puternic optimizat pe turism vei nimici concurenta pentru ca o persoana care vrea sa plece intr-o vacanta nu scrie pur si simplu “turism” si gata.

Prin urmare, trebuie sa te modelezi in functie de cerere, iar in cazul in care ai un blog bun trebuie sa incerci sa combini web designul cu tagurile, titlurile etc. Daca numesti un articol “Plaje din Antalya” atunci Google te va indexa, iar cand cineva cauta expresia respectiva site-ul tau va aparea in fata. Astfel, ai mult mai multe sanse decat daca urci “turism” pe un piedestal daca putem spune asa.