Blog personal - Mihai Grigorescu | PRbeta 2016 – comunicarea merge mai departe
15614
post-template-default,single,single-post,postid-15614,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

PRbeta 2016 – comunicarea merge mai departe

Luni, 23 mai, a avut loc, la Timişoara, ediţia a doua a PRbeta, prima şi deocamdată singura conferinţă regională de comunicare de brand pentru companii de pe la noi. Au fost prezenţi acolo bloggeri, oameni activi în mediul PR şi social media, oameni din companii, studenţi la comunicare, presă, simplii pasionaţi de domeniu.

Ca şi la ediţia precedentă, Tiţa şi Cristina, ajutate de această dată şi de Alexandra, au pus umărul la o organizare fără cusur. Atât pre-conferinţă, în timpul conferinţei cât şi post-conferinţă, fetele au demonstrat că merită pe deplin laudele primite. Fetelor, felicitări! Aşteptăm ediţia a 3-a.

Nivelul speakerilor şi al prezentările din acest an a fost superior celui de la ediţia de anul trecut, la fel cum cred că anul viitor nivelul va fi şi mai ridicat. În acest domeniu, al PR-ului, lucrurile par să se îndrepte în direcţia potrivită şi la noi şi asta nu poate decât să ne bucure.

Sorin Psatta, cu prezentarea “Despre CE şi CUM în lumea lui UNDE”, Andrei Roşca vorbind despre campanii de comunicare integrate, Victor Kapra despre comunicarea news ready, Flavius Bunoiu – cel carismatic – cu studiul de caz de la Toamna Orădeană şi Dragoş Alexa cu o analogie între utilizarea focului şi evoluţia brandingului (să “răsfoiţi” prezentarea asta, o să vă placă), au fost printre cei mai buni de la această ediţie. Interesantă a fost şi continuarea poveştii de la ediţia de anul trecut despre evoluţia în social media a clubului D’arc prezentată de Ştefan Szakal şi Caius Mersa. Un rezumat al tuturor prezentărilor puteţi citi în live-bloggingul făcut de Corina Săftescu (alt rând de felicitări din plin pentru munca deloc uşoară depusă).

Totuşi, deşi este o conferinţă de PR, s-a vorbit încă, destul de mult, despre social media. Nu zic că-i neapărat o greşeală, social media face parte din PR, dar aşteptam mai multe despre strategiile de comunicare on-line. Cu siguranţă, pe viitor, la următoarele ediţii, vom afla mai multe şi despre acestea.